nabór na stanowisko Kierownika ds. administracyjno-gospodarczych

Zielona Góra, 12.06.2023 r.
DYREKTOR
CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH W ZIELONEJ GÓRZE
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko
kierownika ds. administracyjno – gospodarczych
w Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1. Wymagania niezbędne
1. jednolite studia magisterskie lub wyższe studia zawodowe

2. co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku
kierowniczym oraz doświadczenie w pracy w placówce żywienia zbiorowego
3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
4. znajomość zasad żywienia i norm żywieniowych,
5. znajomość przepisów i procedur dokumentacji wg zasad HACCP, GMP/GHP,
6. znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
7. znajomość obsługi komputera (programy wykorzystywane w codziennej pracy: Word, Office, Excel,
Internet – poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych,
8. obywatelstwo polskie,
9. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
10 brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11. nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) dobrze widziane wykształcenie wyższe o kierunku gastronomicznym, technologii żywienia zbiorowego
albo pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku lub średnie, policealne albo
pomaturalna szkoła gastronomiczna o specjalności technologii żywienia zbiorowego,
2) mile widziana znajomość programu Stream Soft „Handel i Magazyn”,
3) Znajomość i umiejętność stosowania na stanowisku pracy podstaw rachunkowości i przepisów
dotyczących gospodarki magazynowej,
4) umiejętność redagowania pism, interpretacja przepisów prawa,
5) umiejętność pracy w zespole ( zarządzanie pracą),
6) predyspozycje osobowościowe tj. umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami,
umiejętność samodzielnego organizowania stanowiska pracy, umiejętność delegowania zadań, wysoka
kultura osobista;
7) gotowość poszerzania kwalifikacji w zakresie dotyczącym zakresu obowiązków.
2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w wymiarze 1 etatu
2) 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
3) przewiduje się zawarcie pierwszej umowy o pracę na tym stanowisku na czas określony
4) specyfikacja pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
3. Zakres głównych zadań na stanowisku:
1 planowanie i systematyczne zaopatrywanie placówki zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień
publicznych, w: żywność, sprzęt kuchenny, artykuły biurowe oraz środki czystości zgodnie z obowiązującymi
przepisami, prowadzenie ewidencji wydawanych towarów,
2. układanie jadłospisów zgodnie z normami żywieniowymi i zasadami żywienia, z uwzględnieniem
kaloryczności i gramatury potraw, dostosowanie jadłospisu do potrzeb żywieniowych osób starszych
3. przestrzeganie dziennej stawki żywieniowej i rozliczanie przychodów i rozchodów magazynowych,
4. nadzór i kierowanie pracą obsługi kuchni, kierowców oraz pracownika gospodarczego
5. zapewnienie niezbędnych standardów sanitarnych oraz prowadzenie dokumentacji żywienia,
6, nadzór nad zachowaniem czystości w kuchni, stołówce, pomieszczeniach biurowych oraz na terenie
wokół placówki.
Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony i przedstawiony osobie, która zostanie
zatrudniona na stanowisku kierownika ds. administracyjno – gospodarczych.
4. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) curriculum vitae,
3) list motywacyjny,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
kierownika ds administracyjno – gospodarczych
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, o braku skazania
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do
celów rekrutacji.
5. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: do 23 czerwca 2023 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym
(decyduje data stempla pocztowego);
3) miejsce: Centrum Usług Opiekuńczych, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra,
prosimy o dopisanie na kopercie słów:
„Nabór na stanowisko Kierownika ds. administracyjno – gospodarczych
w Centrum Usług Opiekuńczych „
6. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
wynosił co najmniej 6%.
7. Dodatkowe informacje:
1) aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania
sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy
ul. Jacka Kaczmarskiego 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych
(bip.cuo.zgora.pl)
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania
sprawdzającego;
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług
Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług
Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl);
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
DYREKTOR
Centrum Usług Opiekuńczych
Elżbieta Miernik – Krukurka