Nabór na stanowisko – kierownik ds. administracyjno-gospodarczych

1. Wymagania w stosunku do kandydatów:

1. Wymagania niezbędne

1. jednolite studia magisterskie lub wyższe studia zawodowe

2. co najmniej 3–leni staż pracy na stanowisku kierowniczym oraz doświadczenie w pracy w placówce żywienia zbiorowego

3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

4. znajomość zasad żywienia i norm żywieniowych,

5. znajomość przepisów i procedur dokumentacji wg  zasad HACCP, GMP/GHP,

6. znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

7. znajomość obsługi komputera (programy wykorzystywane w codziennej pracy: Word, Office, Excel, Internet – poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych,

8. obywatelstwo polskie,

9. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,

10 brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

11. nieposzlakowana opinia.

2.  Wymagania dodatkowe:

1) dobrze widziane wykształcenie  wyższe o kierunku gastronomicznym, technologii żywienia zbiorowego albo pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku lub średnie, policealne albo pomaturalna szkoła gastronomiczna o specjalności technologii żywienia zbiorowego,

2) mile widziana znajomość programu Stream Soft „Handel i Magazyn”,

3) Znajomość i umiejętność stosowania na stanowisku pracy podstaw rachunkowości i przepisów dotyczących gospodarki magazynowej,

4) umiejętność redagowania pism, interpretacja przepisów prawa,

5) umiejętność pracy w zespole ( zarządzanie pracą),

6) predyspozycje osobowościowe tj. umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami, umiejętność samodzielnego organizowania stanowiska pracy, umiejętność delegowania zadań, wysoka kultura osobista;

7) gotowość poszerzania kwalifikacji w zakresie dotyczącym zakresu obowiązków.

2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1) praca w wymiarze 1 etatu

2) 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),

3) przewiduje się zawarcie pierwszej umowy o pracę na tym stanowisku na czas określony

4) specyfikacja pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

3. Zakres głównych zadań na stanowisku:

1 planowanie i systematyczne zaopatrywanie placówki zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, w: żywność, sprzęt kuchenny, artykuły biurowe oraz środki czystości zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji wydawanych towarów,

2. układanie jadłospisów zgodnie z normami żywieniowymi i zasadami żywienia, z uwzględnieniem kaloryczności i gramatury potraw, dostosowanie jadłospisu do potrzeb żywieniowych osób starszych

3. przestrzeganie dziennej stawki żywieniowej i rozliczanie przychodów i rozchodów magazynowych,

4. nadzór i kierowanie pracą obsługi kuchni, kierowców oraz pracownika gospodarczego

5. zapewnienie niezbędnych standardów sanitarnych oraz prowadzenie dokumentacji żywienia,

6, nadzór nad zachowaniem czystości w kuchni, stołówce, pomieszczeniach biurowych oraz na terenie wokół placówki.

Szczegółowy zakres obowiązków zostanie określony i przedstawiony osobie, która zostanie zatrudniona na stanowisku kierownika ds. administracyjno – gospodarczych.

4. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2) curriculum vitae,

3)list motywacyjny,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;

5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierownika ds administracyjno – gospodarczych

6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

7)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji.

5. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

1) termin: do 10 lipca 2023 r.

2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego);

3) miejsce: Centrum Usług Opiekuńczych, ul. Jacka Kaczmarskiego 2, 65- 634 Zielona Góra,

 prosimy o dopisanie na kopercie słów:

„Nabór na stanowisko Kierownika ds. administracyjno – gospodarczych

w Centrum Usług Opiekuńczych„

6. Informacja o wskaźniku zatrudniania osób niepełnosprawnych:  

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

7. Dodatkowe informacje:

1) aplikacje, które wpłyną do Centrum po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;

2) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl)

3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;

4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Centrum Usług Opiekuńczych przy ul. Jacka Kaczmarskiego 2  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Opiekuńczych (bip.cuo.zgora.pl);

5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

                                                                                               DYREKTOR

                                                                                               Centrum Usług Opiekuńczych

                                                                                               Elżbieta Miernik – Krukurka